00 21

Nu har jag tittat på typ... 17 avatar avsnitt och alla är 23,04/23,54 min långa!
Såå att jag har typ nördat avatar heeelt TOTALT ;D
Man vad det är jätte kul!!!:D
Igår så kom et nytt Naruto kapitel!
Jäd** KABUTO!!
I HATE HIM, HAN TOG ITATCHIS KROPP OCH ITATCHI ÄR DÖD MEN ALLA TRODDE ATT HAN VAR DU MEN DET VAR HAN INTE:'(
HAN ÄR/VAR JÄTTE SUPERDUUPER MEGA AS HELEME SNÄLL!!!<333
Och nu hämnas Sasuke på Konoha... he´s a stupid idiot!
FOR REAL!
Nåjja jag har iaf nördat manga Heeeeeeeeeelt totalt idag... mina framtidsplaner :P

  1. Titta klart på Avatar serierna<3!
  2. Titta på typ en film om Kakashi ;D
  3. Läsa om alla 489 Naruto kapitel... IGEN!!!<3333 *BIG SMILE*
  4. Titta om på alla Avatar kap igen och köpa en STOOOR poster av Zuko!
(Han är min typ nya stora manga idol, man Sasuke kommer ALLTID finnas i mitt hjärta:P:D... IN UR FACE PHILIP!!!!:D)
See yaa <3

Kommentarer
Postat av: anna

ja verkligen vi är bästisar du har rätt

2010-04-04 @ 12:18:50
Postat av: anna

ja jätte kul ålltså tack

2010-04-04 @ 12:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0