Avatar + Naruto = Äger(Simpel addition!!!)

Avatar + Naruto = Äger(Simpel addition!!!)^^):
Ja det var i min rubrik det ;D
Nåjja jag har verkligen börjat bli GALEN i manga nu!!
Jag börjar lixom forskarunt mer om Japan och manga+anime!
Det e najjs för att jag har tittat på alla Avatar avsnitt och läst alla Naruto kapitel (Men nu har jag börjat om med BÅDA 2!!!;D)
PS:Nästa Naruto kapitel kommer imorrn... YEES! DS
Men nu har jag iaf börjat läsa mer manga och vanliga böcker... haha nu känner jag mig verkligen som en boknörd men herregud livet är ju till för att levas ellerhur!??
Ajja nu ska jag iaf fortsätta med Avatar avsnittet nr 4:

Bok 1: Water
Bok 2: Earth
Bok 3: FIRE <3

(Ni kommer att få ett nördinlägg om det imorrn men nu så måste jag titta lite mer på Avatar ;D


Sees imorrn!
PS: Nu är jag i skåne o jag fick typ 200 kr av mormor och morfar så det kommer iaf bli lite shopping !!:D
Jag kommer antingen köpa ett par blåa mjuk


isar från Stadium eller liiiite Avatar/Naruto/God child böcker...
DET HAR KOMMIT EN NY NARUTO BOK PÅ SVENSKAA!!!De suuger ju ejentligen man SKA läsa dom på Eng eller Japanska... som jag tänker lära mig!DET SKA JAG GÖRA!!!
Ajja vi ses iaf!


HAHAHA... Bjuder p den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0