Glömde!

JUSSTE JA!Jag glömde att säga att jag kommer inte att kunna blogga över hela helgen eftersom att vi inte kommer ha ngt Internet :'( Naaw så mkt ni kommer sakna mig ;P

Skojja nej men jag kommer nog att blogga på Sjökvistens data lr ngt sånt!Men det kommer bli MKT sämmre uppdatering iaf... Idag/Imorrn kommer jag antagligen bara göra ett inlägg om jag KAN!max 3 :S

På söndag oxå max 3-2... Inte så mkt jag vet men hallå!vad kan jag göra?:P

På måndag kan jag nog blogga igen för att då kommer nätet tillbaka =D

Då kommer min uppdatering bli bra igen ;D

Nåjja NU ska jag (Kanske) Zzzoovvaa.... Älskar er Sjökvisten och Mysanpysanprutten ;P

Natti natti :)


Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Jeans är snyggt, men ack så obekvämt :) Åh, jag gör ingenting speciellt faktiskt. Sätter fokus rätt och har mycket ljus :)



Hoppas du har det fint!

2010-04-10 @ 20:48:44
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Charlotta

hej :) nu finns svar ute på bloggen <3

2010-04-11 @ 14:18:45
URL: http://charlotta.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0