Idag/Imorrn :)

Imorrn/Idag (kl är ju 00 19 nu) ska jag och Elsa (kanske jag vill nu Elsa) gå till simhallen =D
Najjs och nu ska jag lägga mig men ja... VI SKA HOPPA TRAMPOLIN=D=D ;)
Yaaay! *BIG SMILE* nu ska jag lägga mig iaf!Ses

PS: Vi har fått nycklarna till huset idag och det är faktiskt jätte fint!=D
<3 Köket <3 Bras platserna <33 Allt men detta huset kmr 4 ever and ever va mitt dröm hus =)
NU Ska jag sova Seeee yaaouu ;)
(hehe ok det där var onödigt)
(det var det där med)
(och det där)
(och... ÄSH SKIT IT :P )
Eeh några killar från min klass + sonia... ehh ja normal pose sonia:P *host*!

Sonia ville ABSOLUT vara med på ALLA bilder... då menar jag verkligen → ALLA ←:P

Oj jag har redan tagit båda två men ajja(bilderna alltså)
Elsa+ Anders igen...
MIN SVAMPBOB TOAST MAKER!!!<333333
YAAAY!!!!Resultatet av min toastmaker!
Ser ni?!



Yaay

Det var lite bilder =D
Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0