In Holland now :)

Hej hej allihopa, nu är jag i holland :D Vi åkte typ JÄTTE MKT tåg, buss och flygplan så vi åkte från kl 10 00 till 19 00 :S
9 timmar fatta hur mkt!!!Nåja vi har iaf internet här så jag ska iaf blogga minst 2 ggr om dagen...!
Imorrn ska Marie-Astrid ocj Jan gifta sig imorrn och de är så fina tillsammans!!! Är väldigt glad fr deras skull :)
Mamma har sagt att vi ska gå och shoppa ngn gång här så att jag kommer att komma hem med kläder:D
(Elsa du ska nog få ngt du med :P )

Nåja jag ska nog göra ett inlägg till med lite bilder så see yaa :)

Ps nu blev nog sonia och el sa glda för att jag bloggar lite :D Älskar er Alicia, Sonia, Elsa och Anna ni är bäst och jag saknar er redan :'( :)

S e e Y a a// god frukost imorrn (L) Hotellet

Kommentarer
Postat av: £l$@<333

yeeeeessss jag ska kanske få en present

2010-04-24 @ 08:54:26
URL: http://elsasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0