Internet-Halleluleja+ Ny klänning

Yaay det visade sig att vi HADE internet på detta hotellet!:D
Nu kan jag blogga ändå idag imorrn och ja ni ftr:)
Här är det typ hela 20 pluss!F hur mkt det e, FATTA som en svensk SOMMAR :D
Det
är faktiskt ett av mina Favorit LAND n, det äger bara helt enkelt =)
Bara så j**la varmt och jag tror faktiskt att jag har blivit liiiite brunare!



Idag har jag köpt VÄRLDENS FINASTE klänning!!!!!!
Den är så söööet och jag älskar den bara!!!
Köpte den på en marknad och den kostade bara 65 svenska kr!
Ska nog ha den på Torsdag :)


Planer för imorrn:


Måndag: Vi ska nog gå på ett museum sedan åka båt på kanalerna för att titta lite på UNDERBARA Amsterdam och ja bara njuta av värmen, senare ta något litet att äta
:)
Kanske gå till något litet trevligt pankaks ställe (amsterdam är känt för sina pankakor och då kan man beställa om man vill ha det som efterret (stvning) middag (och då får man liksom välja fyllning) osv osv

Hoppas att ngn orkar läsa det här:)

S e e Y a a // Elsa pelsa kvackmaskin i Amsterdam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0