STUDSMATTAN:D

Jaaaa´!:D

Jag KAN hoppa på studsmattan nu:D

det är ju 9+ och vi hade typ en kvarts del med snö så jag bara puttade ut det med en sopkvast och sedan torkade jag den med en handuk =D

 

Sedan hoppade jag lite och gick in och bytte strumpor och nu ska jag hoppa igen =)

Det är ju stekhett ut juu!!!!<333

Nu ska jag bara ta med mig  min MANGA bok och läsa och sedan hoppa igen:D

Testa gärna och om ni vill rekomendera till era kompisar om det tipset... säg att se ska gå in på min blogg lr om ni ska skriva det på eran blogg så länka till mig=)

 

Sees<3333


Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Vad glad jag blir att även du ser skillnaden :D Tusen tack, fina du!



Hoppas du har det toppen!

2010-04-06 @ 17:52:58
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: £l$@<33

ELSA får jag komma och studsa hos dig har ett serriöst behov av det surru ^^

2010-04-06 @ 20:25:40
URL: http://elsasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0