Idag

var jag på  T e a t e r l ä g e r. D e t   v a r   a s    k u l . Ok nej men det var faktiskt SKIIITA roligt! Världens roligaste personer e där! XD Imorrn ska vi köra hotellet... har ingen aning om vad det men jag frågade min lärare och hon sade att det var en slags improvisations lek som håller på jätte länge. Alla skrek typ JAA när hon (läraren) sade att vi skulle köra det. 
På TORSDAG:
ska vi  ha vattenkrig! YES!!!! XD <3333 Jag lääääängtar + att man ska há med sig typ ombyte och nåt att spruta med så aja jag tycker bara att det låter J ä t t e  roligt!

V. 26 ska jag på Friidrotts läger. YES!! JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Elsa<33

hotellet är as KUL!!!!!

Vatten krig är också kuul men ta med så mkt vatten ni orkar bära för det tar slut fort<33(L)you

2010-06-15 @ 17:01:49
Postat av: Linnea

va kul att köra hotellet, det körde vi förra året också. Jag gick förra året, det är min favvo! ♥

2010-06-19 @ 18:50:31
URL: http://linneapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0