Jackie Ferm har rätt!!!

"   Nu när jag ändå spottar ut mina åsikter så kan jag säga att jag tycker HAJSKRÄCK är överskattat.
Nu när jag ska dyka nästa vecka kom jag och tänka på detta.

För det första så är hajar visst snälla varelser som tycker vi människor smakar skit-äckligt. Därför spottar dem oftast ut oss när dem tagit ett bett.

Jag tycker att man får skylla sig själv om man blivit hajbiten eller dött.
För vi stör deras hem (territorium) och surfare liggandes på brädan ser ut som sälar underifrån som hajar äter.
Man kan göra dem tama för sekunden genom att "klia" dem under nosen, då lägger dem sig på rygg och låter sig "tyglas".
Häftiga djur! Nä, så alla fjanterier man hör av att "hajar är farliga, hjälp"...då säger jag nej det är dem inte.
Och dem som blir bitna, skyll er själva!

Jag lovar att jag ska fota en massa när jag dyker ;)
Brygdhaj och pigghaj finns ju faktiskt i Sverige ;) "

Jag tycker PRECIS (Nästan) som hon!
Hajar är ju faktiskt inte farliga.Skyll er själva om NI vill surfa.Ni shasar ju bort dom från sina hem.(L) HAJAR!!!! HEJA JACKIE FERM!!!  PS: Hoppas att det var OK för dig att jag kopierade ditt inlägg men det är iaf för att visa stöd! DS


Visst såg den här snäll ut :)

HAHA XD



Svensk haj.


HAJAR i Svenskt vatten!!!!:D:D:D:D


Är dom inte fööör sööta?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

mm du har rätt. Dessutom så dödas det många fler hajar av människor än vad vi gör av hajar. I nått land som jag har glömt så fiskar de hajar skär av deras fena (eller nått sånt) och slänger resten av hajen. De e en delikattes att äta haj fena=( De dödar massor med hajar bara för att få tag i fenan=(

2011-04-08 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0