Mina favorit manga´s jusst nu! <3333

Kaleido star:









Detta är:

 Sora Naegino (Huvudperson)

Rosetta (Vänn med Sora)

 Mia (Bästavänn med Sora)

298219311.jpg Kaleido Star Anna Heart image by Tea_Gardner_2008 Anna (Bästavänn med Sora)
 Layla (Partner med Sora OBS Inte på det kärleksfulla sättet)



Jonathan och en tjej jag inte vet vad hon heter (Jag har glömt)

 May Wong ( Bästa OVÄN med Sora)

 Ken ( Är kär i Sora )

 Yuri ( Dum person )


Kalos ( Ägare av Kaleido Star )

 Fool ( Är typ Spirit guy -.-! )


Naruto:




 HAHA!!!! * breath*  LOL!!!











Detta är:

 Naruto (Huvudpersonen)


Sasuke-Uchiha-sasuke-812141_800_600.jpg Sasuke picture by Markkevin2007SASUKE!!!<3333 ( Narutos "Bästa vänn". Man kan lixom inte förklara deras band :P )
 Kakashi ( teacher )

 Sakura ( Kär i sasuke. Naruto är kär i henne)

 LOL! haha nåja... hrrm... Shikamaru ( Kompis med naruto)





Okej det finns typ 5000000000000000000000 pers till i naruto men jag orkar inte räkna upp alla så ja SKIT I DET :P

Sayounara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0