Testing - 1 2 3

Piercingar: inget
Tatueringar: Nopes
Längd: 166 cm
Skostorlek: 40
Hårfärg:  Brunett med blonda slingor 
Är du kär i någon: Det du
Önskar du att du bodde någon annanstans: ALDRIG!!! HUDIIINGE I MITT HJÄÄÄRTAA<3

Tänker du på självmord: Inte vad jag vet
Tycker andra att du är attraktiv: Hoppas det!
Dricker du alkohol:  Eeeewww.Nej
Använder du droger: Neeej
Vilket shampoo använder du: orka bry sig
Vilken parfym använder du: Ingen
Vad är du rädd för: Mörkret och SPIINDLAR :S
Gillar du att tvätta: Vet inte ens hur man gör :P
Gillar du Berg-och-Dalbana: Säger bara ELSA = ♥♥♥♥♥♥ BERGODALBANOR!
SENASTE..
Film du hyrde:
2012
Film du köpte: Wild child ... troor jag.
Låten du lyssnade på: Bad romance med Lady GaGa
Låten du hade på hjärnan: Paparazzi
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Har inte TV för tilfället
Personen du tänkte på: Willy Wonka
Personen du krama:  Mamma
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ja?
Gråtit över en flicka: Ja?
Ljugit för någon: Vem har inte??
Varit i slagsmål: Haha, jupp. Med MÅNGA pers (Med friends)
Blivit arresterad: Vad tror duu?
ANTAL..
Gånger du varit kär:
 orka räkna!
Gånger ditt hjärta brustit: FLEEERA!
Hjärtan brustit på grund av dig: Jag vet inte?Är jag en tankeläsare elr?
Tjejer du kysst:  Mamma och Elsa.S. Haha :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 100 gånger.
Ärr du har på kroppen: håller på att få typ 3 så jag vet inte:P
SENASTE..
Bok du läste:
Lampyrerna
Personen du fick mail av: jag har 100 + i mailkorgen nu såå I dont know!
Personen du fick brev av: ?
Personen du fick sms av: ?
hela din familj åt middag tillsammans: igår.
Saken du köpte: KLÄDER (L)(L)
Vad har du gjort idag: Varit hemma o segat.
Var det kul: NEJ JAG ÄR SJUK!
Hur tidigt stiger du upp: 6 30 på vardagar men på helger typ 10 ;)
Gillar du att slåss: Njaa med Sonia lr Elsa.S e det kul med i övrigt så nee.
Vad ska du göra idag: Sova
Är du seriös: ALDRIG :P
Vad är du allergisk mot: Plåster.
Var har du ont: Halsen , huvudet, öronen, magen.
Använder du hårspray: Nästan aldrig :)
Kan du stå på händer: Yaay! Ja det kan jag :D
Favorit serie: ThE SiMpSoNs
Håkan Hellström eller The Ark: The ark isåna fall.
Salt eller socker: SUUUGAR! ;)
Gillar du ketchup: Jag blev kallad ketchup älskaren i lågstadiet. Vad tror ni?
Är du glad nu: Sådärra
Var du glad igår: Sådärra 
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jupp
Vad dansar du till: att jag är så bäst :P
Stockholm är: I mitt hjärtaaAAAAAAA!
Göteborg är: gött
Kan du sjunga: går på AF så ja det kan jag väll... får man hoppas
Mer värt än guld: Min familj o kompisarna
Spaghetti eller makaroner: Makaroner självklart!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Härligt! Jo, det är bra med mig med :)

Haft en bra dag?

2010-06-07 @ 19:08:13
URL: http://ericsons.blogg.se/
Postat av: michelle

Wild child är bra!! :)

2010-06-07 @ 20:19:47
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: elsa

Haha du tog det där från Sonia och mig :P

2010-06-08 @ 08:16:00
Postat av: Elsa

Har hag någonsin sagt att jag inte gjort det ???

2010-06-08 @ 11:36:58
URL: http://erusabefu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0