Zara , Zeelma!<33

Heej!
Nu ska jag gå och lägga mig <33
Ska träffa Elsa.S imorrn och vettu?!
JAG SKA ÅKA TILL HENNES LAND=D=D=D
Det ska bli skiiiiit skujj och så får jag äntligen träffa min kära lilla sööt islands häst skötponny Sara <333
Elsa får träffa hennes sköt häst Selma:D
Zara och Zelma är GUUULIGAA!!!!!!!
Det e den bästa hästen i världen och elsa bor granna med 2  stall!!!
Det som e närmast (tror jag ^^ ) bor zara och zelma på !!!:D
OCH ELSA OCH JAG FÅR KANSKE RIDA!!!!!!!!!
Elsa/Eruzuu är min bästis:D
Här kommer lite fakta om Zara och Zeelma!


Namn:
  Sara

Smeknamn:  Zara,Gulleplutten , Tussen, Lerhögen, VÄRLDENS GULLIGASTE SÖTASTE SKÖÖTHÄST!!!!!!!!!!!

Ålder: 30 år :(

Färg:  Fux :D xD <333333

Ras:  Islandshäst <33333333333 

Mankhöjd:  Kanske 1,20 m!

Ridläge?:  Nej, absolut inte!! Hon har INGA häst skor!Fast det gör inte ont för henne att gå!Hon och Zeelma har sin egna lilla tomt (Som ejentligen är rätt så stor :S Elsa och jag brukar nästan tappa bort dom när vi ska ta in dom för att borsta dom ^^) Natural färgade och LERIGA!!!!!

Söt:  12345680999999999999999999999999000000000000000000000000000000000000 poäng!!!!!

SÅ MÅNGA POÄNG SOM DET GÅR OCH HON KOMMER ALLTID HA MER POÄNG ÄN VILKEN HÄST SOM HELST FÖR ATT JAG SÄGER 123... PAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MOAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

Hur många hjärtan får Zara?,  Från 1 - 10 : ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Hehe det råkade bli liiiite mer * host *


Zaras ATLAS!!!!!!

S-
uuuuper snäll och söt!
A-ldrig dum!
R- olig, haha
A-bsolut BÄST!!!



Z-ara ÄGER!!!
A-ter (äter) VÄLDIGT mycket!
R- osendoftande
A-lltid VÄRLDENS SÖTASTE HÄST!!!


pUSS!
Och Elsa , ja du kan få göra samma sak xD


Puss och godnatt!

(Och ps: På elsas land kommer vi äta MYCKET GODIS :P :D ) Haha Naaw:)
SAMMA FÄRG SOM SARA:D





Sådäraja:D
Nu säger jag bara en sak...
GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0