Landet

Heej, JAG E HEMMA;))
Jag har varit i ES stall och jag har varit med sara och selma!!!!<333
Det e NAAAJJS:D:D:D:D
Men Selma har ngn slags sjukdom... fång!
Fång är när hästarna får AS ont i hovarna och kan knappt gå:'(!

Selma kommer kanske   och jag började gråta när jag såg selma och fick veta att hon var sjuk...

MEN ERUZZU OCH JAG TÄNKER INTE GE UPP HOPPET!!!!!:(

Selma kommer INTE att dö! Hon är en riktig kämpe!
Och jag har blivit biten idag!;D
En gång gjorde ont... hehe man kan kanske inte kalla det för att bitas då!?
Meen ajja:D
Dagge är en han häst (dom har bara hanar på det stallet frutom Sara och Seelma) och han ÄLSKAR att mysa^^
Han ÄLSKADE vrkligen att holla på att mysa med min luva som har fajjk päls:)
Och han drog mig i håret med XD
Inte så passande för mig...
Men iaf han höllpå att gnida sig med sitt huvud mot mitt och höll på att genomsöka mig från topp till tå om jag hade något godis xD
Han blev dessvärre besviken, och där kom mitt första bett ^^
Men det e bara bra för att jag har blivit modigare med hästar nu !!!!
Så att imornn så kommer jag att följa med Eruzzu till stallet och så får vi se om modigheten håller ^^
Eruzzu och jag ska söka till den där konstiga saken på ericsson dagen med grönalund och ni ska få veta imorrn hur vi ska se ut och kanske vilken sång XD

C yaa ;)


En tanke på att börja rida igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0