Ledig imorrn + Katarina von Bredow Elr NGT;D

Nu ska jag snart packa in Gretas födelsedagspresent och gissa vad det e!?
30 st tushpennor:D
Hon kmr son bli jätte glad för att hon ÄLSKAR att rita ;D


Nu ska jag flytta om drygt 1 vecka:S scaryyyyy....

Imorrn så kommer jag att åka till skåne och bo där med Mormor och Morfar;D

Yaay de har digital TV ;D

- Haaaaleluleja!

Och de ska gömma påskägg i trädgården och jag ska äta JÄTTE MYCKET GODIS... *mums*
Det kommer dock inte bli så mycket bloggande eftersom att ja som Foki säger
-
lov är lov!
Men jag ska iaf blogga MINST 1 inlägg om dan det LOVAR JAG ;D

 

Ny rubrik:P :

IICH!! Jag är typ jätte snabb på att läsa elr ngt för att jag håller på att läsa en Katarina von Bredow bok (Elr hur hon nu stavas :P ) Och jag lånade den igår (läste inte ngt då) och nu är jag snart KLAR MED DÈN!!!!!!
Många tycker att det är positivt men jag tycker inte det!
Mer åt det negativa hållet iaf!
Jag älskar ju böcker så jag vill kunna njuta av dem ^^)
En annan bra sak är att jag har fått solo på kören:D
OCH att jag är LEDIIIIIIG imorrn<333333
Goodbye sthlm hello Malmö ;D
Ajja vi ses love u blogreaders <3;D

Jag kommer sakna Elsa och Anna (Anna får inte synas på bild på internet) JÄTTE MCYKT hehe houppsi:D

BEST FRIENDS 4 EVER;D


Haaha kommer sakna Elsas och mitt flumm... även ifall det bara e i 5 dagar efter!
- gammalt klister lossnar aldrig!


Jag vinkar hejdå åt sthlm!



HEJDÅ:'(


Kommentarer
Postat av: anna

ja vi är ju bästisar kuliga korkade roliga bästisar hihi ses kramar anna

2010-04-02 @ 09:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0