MANGA(L)!

YEEEEES! Idag ska jag och Elsa +  hennes föräldrar på MANGA teater!!!(L)KUL VA!!!
Hoppas att NARUTO kommer vara med (L)(L)

(SÄRSKILT   Sasuke<333333 )

Jag LÄÄÄNGTAR<33

¨Nåjja jag ska gå till Elsa om 20 min  så det e inte såååå lång tid!

See yaa<3

Det där e sasuke ^^)
Hehe piinsamt;P
Sonia är sur (?) på mig för att jag tjatar om honom så mycket!
1228
Elsa med!
Fast elsa e glad igen eftersom att hon OCKSÅ älskar manga!
VI E MANGA NÖRDAR!!!!940
(och jag ser som vanligt muppig ut ;P12333
Nu är elsa fisförnämad!(den blonda tjejen)
Och jag har ingen aning om vrf!
938
AAAAH!!! HON VISAR SITT SANNA JAG:S:O!

blah... såklart att alla andra bästisar förutom min ska vara ett monster -.-!
Men ajja jag lugnar ner henne!
928
Och nu så är hon OK!
Meen...
923
Okej, jo det är lugnt!

hehe så vad tycker ni om min lilla historia xD

Nåjja LÄNGTAR!!!!
See yaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0