Msn! Med sonia!<33

Sara, the cute one <333 = Jaeg!

Sonia = hehe vad tror ni??





Sara,the cute one <33 säger:


här e jag

Sonia säger:

nice

Sara,the cute one <33 säger:

Sonuia på fred så e vi uppe till AS sent!!!

Brukar er fam äta chips ??

Sonia säger:

JAA!

Sara,the cute one <33 säger:

NAJS!

Sonia säger:

sen när min mamma tror att vi sover kan vi kolla på film uppe i min säng!

jag har en egen DVD ju!

Sara,the cute one <33 säger:

Jaae!

Sonia säger:

med sKärm

Sara,the cute one <33 säger:

Bra!

Sonia säger:

Nice

ska vi köpa godis på ICA i hemlighet för att ha uppe i min säng sen?

Sara,the cute one <33 säger:

JAAAAA! Mums e as sugen på godis nu!

 

Sonia säger:

NIce

läängtar

Sara,the cute one <33 säger:

Jag meeed

Sonia säger:

JIIPPIE

Sara,the cute one <33 säger:

Vi gör ENG läxan hos dig imorrn??

Sonia säger:

det värmer i mitt hjärta när du säger sånna vackra ord

skoja

Aa, de kan vi göra

Sara,the cute one <33 säger:


haha skämta inte

nusku!

Sonia säger:

bättre sagt plugga till provet

Sara,the cute one <33 säger:

nuske

u

nusku*

Sonia säger:
hahahahahahahahahaha!<33


Kommentarer
Postat av: Hanna

ehh . . . men kissie är snygg o hon har ändå blivit schysstare nu . . . !

2010-03-25 @ 07:20:10
URL: http://busiigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0