Svar på tal




IP:
16:24
sonia ([email protected]) om Svar På Tal:
Är du kär i nån :P ;D MOHAHA!
IP:
26 Maj, 16:04

25 Maj, 21:30
tia om Svar På Tal:
hur många läsre har du om dan?
IP:
25 Maj, 21:28
gud himself om Svar På Tal:
kuckelikuuuu
hur gammal är du har du silikon
IP:
25 Maj, 21:23
Kicki om Svar På Tal:
snälla byt inte blogg igen jag vill inte det för du skriver inte vilken du ska använda har följt dig sen eezy
IP:
25 Maj, 21:13
undrande om Svar På Tal:
Har du nån pojkvän??
Isåfall vad heter han?
IP:
25 Maj, 21:12
jag om Svar På Tal:
Kan inte du ha läs träff jag kommer iaf :P
IP:
25 Maj, 21:11
Samanta om Svar På Tal:
jag har ett sdtor pro´bkem jag har ADHD
och dampar jämt när jag läser min blogg
hur många syskon har du igentligen??
IP:
25 Maj, 21:08
kringlan om Svar På Tal:
vad har du för nån stil iblan känns det som gyaru iblan som EMO!! Och ibland som fjortis plz tellme
IP:
25 Maj, 21:06
Kissie........'s största fan om Svar På Tal:
Hej åh har du träffat Kissie min högsta dröm vetu bitch
Var hon snygg, snäll, lång/kort, smal/tjock m.m
////////Moi bitch
IP:
25 Maj, 21:04
Kille med rosa tröja ocjh lockigt hår (Liam) om Svar På Tal:
Jag é kille du é tjej så vill du make it upp whith me`j?
Vem är din idol??
IP:
25 Maj, 21:01
kalle banan om Svar På Tal:
heej jag vill veta hur man bäst går ner i vikt jag är 168 cm och väger 102 hjälp mig bye the way hur lång är du`?
IP:
25 Maj, 21:00
ALLA BWO:ARE KOM OCH JOINA MIG I MIN BWO GRUPP om Svar På Tal:
babbe tuuurk du å jag äte kababh men BWO LOLOLOLL
hur många barn du ha
gilla du BWO
jag göra det blurr!ert
Du ha en stor *****
jag ha en stor ***
jsg va as smal ha en ätstörningh

see you later on the BWO conc
IP:
25 Maj, 20:39
fråån en sugen om Svar På Tal:
är du bög hetro bisexuell lr MIN!!!!!!
IP:
25 Maj, 20:24
Elsa.S om Svar På Tal:
Vad heter du?
rårdjur är söta det är hunar mä!!!!!!!!
vad tkr du looosseerrrrrr"!!!!!
IP:
25 Maj, 20:22
sonia om Va fan:
Kan inte du göra svar-på-tal?! Så man kan ställa massvis med frågor till dig? Jag kommer att bombardera med frågor MOHAHAHA!!! :D





SVAR:


1. Haha personlig där :) Jaoo kanske lite ;)

2. tjaa genomsnittet just nu är nog 8 st :D

3. Jag är 12.

4. Nejdå det ska jag inte :)

5. Nej jag har ingen pojkvänn ;)

6. Njaa kanske ngn gång i framtiden men inte nu iaf :)

7. 2 st :) syrror båda 2

8. Jag har nog lite av varje stil... det e najjjs :D

9. Jo jag har träffat Kissie :D Hon var faktiskt snygg o jätte SNÄLL!!!:D
Hon var normal lång o normal tjock.

10. Tokio Hotel o Lady Gaga är mina idoler :)

11. Hmm...sporta väldigt mycket och ät nyttigt! Jag är en o 167 cm

12. Hej. Du är konstig.Vääääldigt weird faktiskt.Jag HAR INGA BARN!!!!!!!Fast många dockor!

13. Den frågan tänker jag inte ens svara på.Men jag är inte Lesbisk inte bög så vad tror du?

14. Eh... samma namn som du :PJO RÅDJUR ÄR SUUUPER SÖÖÖÖTA!!!(L)(L)

15. Haha du har gort det själv o det gör inget :)


Puh... ÄNTLIGEN har jag svarat på alla frågor!!:D


Så vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0